Friday, March 05, 2010

H E B A T



Ya, semua orang boleh menyanyi
Tapi, tak semua pandai menyanyi

Boleh tak sama dengan pandai
Tapi pandai tak semestinya hebat

Hebat itu bagus
Tapi bagus itu tak semestinya hebat

Bila hebat, semua boleh, semua pandai, semua bagus.
Bila hebat, perspektif sekeliling tambah hebat.
Bila hebat, jangkaan sekeliling pun hebat.

Tapi, sekeliling itu punya banyak definisi yg berbeza tentang hebat.
Ada yang cakap hebat tu macam ni
Ada yang cakap hebat tu macam tu.

Hebat kan?
:D

Tapi bagi saya.
Kawan saya yg sorang ni hebat.


*source: dari ali mulhakim a.k.a kimba bersame rakan2 beliau.
Sila click sini dan juga sana dan juga sinun. :D hahaha.

vespaku :D
alimulhakim's
kugiran's

Kepada sekeliling yang hebat, sila lah luahkan komen / cadangan anda yg hebat itu tentang kawan saya yg hebat ini.

Sekian,
Salam hebat dari saya.

^_^

p/s: teringat dulu, ade junior aku name dia, “Hebat Liyana” ~ Hebat! :D

No comments: